Finance & Marketing 
Hallo allemaal,

Voor mij staat Vlierhof gelijk aan welkom. Dit heb ik de laatste jaren al mogen ervaren als vrijwilliger en deelnemer van de gatherings en workshops. Eind 2023 kwam er ruimte voor een nieuwe bewoner en stapte ik in het avontuur Vlierhof en volgde daarmee het verlangen om onderdeel te zijn van iets groters dan mijzelf. Samen leven en creëren in alle openheid, met respect en in vertrouwen. Bewust keuzes maken met betrekking tot onze voetafdruk op de aarde.

In een notendop: De afgelopen jaren ben ik werkzaam geweest als muziekdocent op een middelbare school, als lichaamswerker in mijn praktijk en ben ik een kleine zeilmakerij gestart. Heb de opleiding Rebalancing gevolgd en aansluitend me verder ontwikkeld vanuit de Zijnsoriëntatie. Ben verhuisd van een hoekwoning naar een zeilschip en nu naar Vlierhof. Boven dit alles ben ik de papa van Maan, vader in ontwikkeling.

Al lange tijd voel ik een missie in me. Met de keuze voor Vlierhof wordt deze meer en meer helder. Naar buiten treden en zichtbaar worden in het werken vanuit de al bestaande vrije ruimte. Een missie om enkel onszelf en elkaar te helpen herinneren aan iets wat we zijn vergeten. We zijn al vrij, we zijn al fundamenteel verbonden, onze ziel is onbeschadigd ….

Elke dag sta ik op en herinner me dat ik wil leven vanuit mijn vrije aard in compassie met mezelf en anderen.

Zie je graag op Vlierhof,

Hans