Facilitaire dienstverlening & camping
Hallo lieve mensen,
Mijn naam is Ina Bongers en ik woon op de Vlierhof sinds 1 juni 2023.Wat ging eraan vooraf? Het volgen van mijn rebalancing opleiding was een diepe duik in mijzelf. Daar begon mijn wens om me meer te verbinden met mezelf en met anderen.
In oktober 2021 begon ik mijn sabbatical met een vrijwilligers-week op de Vlierhof. Daarna maakte ik kennis met een manier van samenleven en samenwerken, die mij erg aanspreekt.Wat volgde was een periode waarin ik regelmatig op de
Vlierhof kwam. Ik maakte kennis met de groep en de werkzaamheden. In januari 2023 sprak ik mijn wens uit te willen bijdragen en wonen op de Vlierhof. En sinds 1 juni 2023 woon ik hier!!
De Vlierhof is voor mij een plek waar ik meerdere spiegels krijg om in te kijken. Dit vraagt van mij zelfreflectie, eerlijkheid, compassie en flexibiliteit. Het is een intense manier van leven waar ik bewust voor kies.Ik wil kanten
van mezelf ontdekken en naar voren brengen die ik in mijn eentje verstop. Ik word door de Vlierhof een vollediger mens. Wat ik weer kan gebruiken in mijn rebalancing sessies en lichaamswerk.
Mijn bijdrage aan de Vlierhof is op dit moment: zorg dragen voor de facilitaire dienstverlening en de camping.