B&B / Camping 
​Hoi ik ben Jochem,

Sinds augustus 2021 woon ik op deze prachtige plek met een mooie groep mensen. Hier wonen voelt voor mij als een groot avontuur waar ik mezelf op diepere lagen leer kennen. Ik hou ervan om samen met andere mensen mooie dingen te manifesteren. Het kan soms best uitdagend zijn om met een groep samen te wonen en te werken. Daarnaast geeft de plek mij ook de bedding en mogelijkheden om meer mijn potentieel te ontdekken te leven.

Op Vlierhof houd ik me bezig met de B&B en de camping. We hebben hier geregeld gasten die hier verblijven en ik zorg hierin voor een actuele planning. Ook ben ik hier de huis DJ en draai ik geregeld Ecstatic Dance sets.

Ik ben hier de jongste bewoner (28 jaar) en het lijkt me tof als meer jongeren betrokken raken met Vlierhof. Zo heb ik de afgelopen tijd al een aantal vrijwilligersdagen voor jongeren georganiseerd die een groot succes waren. Voor komende zomer heb ik nog meer gave ideeën om voor jongeren te organiseren.

Verder ben ik naast Vlierhof ook veel bezig met het online platform Hipsy. Dit platform heb ik opgericht voor verbindende en bewuste evenementen.

Jochem Gruter
nl_NLDutch