Zichtbaarheid & Community
Hallo ik ben Karen,

Mijn innerlijke drive en diep geworteld verlangen is om een leven te creëren vol van betekenis. Een leven in authenticiteit, vanuit een helder doel, mijn zielsmissie, en het aangaan van diepe connecties met mooie mensen om mij heen. En daar zijn communities in mijn ogen onmisbaar in. Begin september 2020 ben ik op deze prachtige plek geland. Het is een waar avontuur. Ik had geen idee wat ik kon verwachten. Leven in een community, leven dichterbij de natuur. Tiny leven.

Een hele omschakeling vanwaar ik vandaan kom. Maar wat is het genieten. Elke dag weer. Met het ritme van de natuur mee. Alle seizoenen hebben hun eigen charme, maar de lente heeft een speciaal plekje in mijn hart. De tijd om te bloeien. Alles wat gerust heeft in de winter komt met een frisse sprankel tot leven.

Het leven in een community is ook een mooie uitdaging. Ik leef, woon en werk met hele mooie zielen samen. Dat geeft fijne verbindingen en krachtige lessen. Het gevoel van echt “samen” leven en creëren. Dat we onze bijdrage kunnen leveren aan het creëren van een betere wereld. En het kunnen delen van onze missie en passies. Ik leer hier zoveel.

Zichtbaar worden, mijn kwetsbaarheid durven tonen. Het vraagt ook om open en volwassen communicatie. Grenzen aanvoelen en bewaken, en in verbinding kunnen brengen wat er speelt. Dat houdt mij, de verbinding met het team en het veld gezond.

Ik ben dankbaar dat ik onderdeel mag zijn van dit prachtige team. Waar ik elke dag deze lessen mee mag aangaan en leren. Elke dag groeien we en bloeien we verder samen. Net als de prachtige bloemen in de lente.

Much Love

Karen Wessels
nl_NLDutch