Hallo mooie zielen, mijn naam is Karlijn,
Sinds Juni 2022 ben ik nieuwe bewoner van de Vlierhof, samen met mijn vriend Ruben. Ik voel een groot gevoel van dankbaarheid dat ik op deze prachtige plek mag wonen. We wonen in onze brandweerauto die we hebben omgebouwd tot ons
huisje op wielen. Sinds juli 2021 waren wij on the road en parkeerden wij onze bus waar onze voeten en harten ons heen brachten. Via Luxemburg en Frankrijk hebben wij de winter doorgebracht in Spanje en Portugal waar we verschillende
community ’s bezochten. Reizen was waanzinnig mooi maar soms ook uitdagend voor ons en we spraken in februari naar elkaar uit dat we zingeving misten. Opeens waren al die prachtige vergezichten een klein beetje hetzelfde geworden.
We gingen terug naar Nederland om te voelen wat onze volgende stap zou zijn, wonen in een community voelden we allebei heel sterk. En toen kwam daar de Vlierhof ‘toevallig’ op ons pad. Vanaf de eerste minuut dat ik met mijn blote
voeten hier rondliep en alle prachtige mensen ontmoette voel ik mij hier thuis. # home is where you park it, was een waanzinnig avontuur, maar je huis parkeren op een plek als deze en prachtige en krachtige verbindingen aangaan,
waar wordt gelachten, gehuild, gedeeld en zeker ook geleerd van elkaar, dat maakt het huis tot een thuis.
En aan zingeving ontbreekt het hier niet. Ik voel mij enorm verbonden met alles wat leeft. Met mijn achtergrond als horeca manager en Sociaal Pedagogisch Hulpverlener waren dat eerst vooral mensen. Hier kan ik flowen op de natuurlijke
tijd, hier mag ik mezelf en de mensen verbinden met de tuin, het ecosysteem, de planten, viervoeters, gevleugelde en kruipende.
Over kruipende gesproken, mijn eerste vraag hier was of de Vlierhof ook openstaat voor kinderen. Nu we onderdeel zijn van het team hoef ik niet meer te verklappen wat de reactie was op deze vraag. Wie weet kruipt hier over een tijdje
wel een Vlierhofbaby rond!
Ik hoop je hier op deze prachtige plek te mogen ontmoeten mooi mens, ik kijk er naar uit! Met een glimlach en een hartegroet,
Karlijn Bruin