Visie, Zichtbaarheid
Leven op vlierhof is als een droom die in vervulling komt. Het samen-leven en samen creëren voelt voor mij als waarheid die werkelijkheid wordt.

Ik geloof dat leefgemeenschappen een belangrijke rol gaan spelen op het vlak van verbinding maken met elkaar en met de aarde waarop we leven. Volwassen omgaan met elkaar en principes zoals ‘vertrouwen’, ‘respect’ en ‘openheid’ zijn hierin voor mij essentieel.

Naast het community leven bieden we hier een plek aan voor workshops/retreats en andere activiteiten die aansluiten bij onze visie.

Vlierhof is voor mij een plek voor persoonlijke groei. Ik geniet van de spiegels en van alles wat deze levendige plek te bieden heeft.

Persoonlijk heb ik een missie die gaat over ‘hart-gedragen leiderschap voor mannen’ wat ik aanbied onder de naam ‘Pad van de man’. De jaartraining is ook onderdeel van dat wat we hier op Vlierhof aanbieden. Ik zet me in om het mannenwerk meer bekendheid te geven in onze maatschappij, omdat het nodig is dat mannen weer in hun authentieke liefdevolle kracht komen te staan.

Tot ziens op Vlierhof.

Ralph
nl_NLDutch