Garden Team – Art, Theatre & Ecstatic Dance
Hi, ik ben Kim en stel me graag aan je voor.
Vanaf september ‘22 woon ik op deze prachtige plek. Het was voor mij een grote stap de stad Utrecht achter mij te laten, maar toen de gedachte kwam mij hier te wortelen voelde ik in mijn lijf een hele grote ja, warmte rond mijn hart
en dansende bollen in mijn buik. Toen was de stap snel gemaakt.
Ik ben opgegroeid op het platteland in Drenthe wat maakt dat het buitenleven en tussen het groen zijn heel vertrouwd voelt, maar het leven in een community was voor mij nog helemaal nieuw. Ik ben altijd eerst een ‘’kat-uit-de-boom-kijker’’,
en ik kan zeggen dat ik hier mijn ogen uit keek! Wat een schoonheid, plezier, prachtige mensen en liefde danste voor mijn ogen rond. De plek was net een magneet waar ik maar naar terug bleef komen. Handen in de aarde, dansen, zingen,
huppelen, mooie gesprekken bij de warmte van een vuur…
Vol plezier ben ik onderdeel van het tuin-team en dat is dan ook de plek waar ik veel te vinden ben. Zien hoe alles groeit en bloeit waar ik minuten kan kijken naar de patronen op de bladeren, de schild van een kever of de neergevallen
regendruppels op een koolblad. De schoonheid van al dat prachtige leven onder, naast en met ons.
Vanuit deze observaties in stilte, gesprekken om mij heen en dromen maak ik deze verwondingen tastbaar in mijn kunst, op dit moment uit zich dat in keramiek en tekeningen. Ik ben er mee bezig om deze kunstwerken een plekje te geven
op Vlierhof. Kom je ook mee dansen, zingen, huppelen en springen met je blote voeten in de aarde? Dat lijkt me heel gezellig! Wie weet tot gauw.
Veel liefs, Kim